thursday night last orders at the pub, Get in the car and drive to the club...

Hej hej kom nyss hem från krogen!
WOOOHOO!  nej men det blev en tjejrunda idag bara massa skvaller och skit snack om alla!
Herregud! Vill ni veta något saftigt som hände på Vaggeryds insest fest som hölls i jönköping för bara några dagar sedan?

Det sägs att när katten är borta dansar råttorna på bordet eller "When the cats come out the bats come out to play" *host* the rats your idiot! the rats*host* *host*
Och jag kan nästan tänka mig att, låt oss kalla vårat offer för Emma, blev ensam, blev det mycket mingel och dricka. kanske lite för mycket dricka och för näragångna mingel ;).

Jag fick även reda på att gårdagen för vissa var som om de var på en stripklubb på dansgolvet.
Pinsamt Pinsamt..
och det pinsamma tar inte slut när man får höra att de tror att stället är som en stor fet djungel! Klänga på vissa personer som apor, och stå på borden och dansar och åla sig på marken. åter igen pinsamt!

Jag bara undrar, helt allvarligt talat, om inte vissa tjejer från våran stad i Vaggeryd inte känner någon skam i kroppen? Ni är ju liksom odrägliga till max, skriker och ha er där inne som om ni är något djur som ropar efter en partner för parning, vilket ni till och med kanske gör? Klär lite som, jaa... billigt.

Tycker inte ni det är pinsamt? 
Jag och mina kompisar skäms iallfall för er om ni inte gör det själva...

Aja, tack så himla mycket tjejer för ikväll ;)
ni vet vilka jag menar... ;)

Life is Hella good

Kommentarer
Postat av: fridaaaaay

förlåt, men ditt skvaller suger ju

2009-12-28 @ 12:17:50
Postat av: hella suger kuk och tkr om de

din blogg är de rörigaste jag har sett

2009-12-28 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback