Svar på frågestunden

Äntligen har är jag färdig med att svara på frågorna!
Vad roligt att ni har frågor och kommenterar... Mer av sånt ska det bli.
ja Jag har inte rensat dom för jag tyckte inte det behövdes olika kategorier, men inom en snarr framtid tror jag nog allt att jag kommer behöva sortera dom. Jag börjar ju bli stor här ;)   Läs och lär känna mig!





Svar: Nej jag har ingen kille. Killar är bara överskattade
Jag har inga kk's. Bara friends with benifits. ;)





Svar: Jag vet inte. Men den bästa daten skulle  vara när killen ha med sig en liten present







Svar: Självklart är jag verklig! ;) hehe






Svar
: Nej jag tar inte åt mig att jag loosers tycker att jag är det. Jag är ingen looser.






Svar: 2010 !






Svar: Hemligt





Svar: Klart jag inte hatar dom! varför skulle jag göra det??? Intressant att det är ett jävla liv om dom i mina kommentars fält!






Svar: Jag ser ingen anledning att hata dessa brudar! Men fine om du gör det så är det inte mitt problem.
Jag bor i Vaggeryd.  







Svar: Tack så mycket att du tycker att bloggen är rolig och underhållande! :)
Självklart startade jag bloggen för att göra pest och pina för andra i kommunen! ;) Jag ville jävlas och störa den lugna ro Vaggeryd hade. Jag ville krydde till livet i denna lilla staden och därför började jag blogga om alla små fjortisar!!!!

Nej men skämt och sidor. Jag började denna bloggen för att jag hade tråkigt + lite för att krydda till livet i vaggeryd. Vilket jag tydligen har lyckats göra! kram på dig sötaste läsare!







Svar: A och slutar på A.. Som i Anna? Nej jag börjar på H och sluta på A som i Hella.








Svar: Jag har ett öga i alla hörn ;)  så passa er! mohahaha











Svar:
Självklart kan jag göra det! Jag älskar ju som ni kasnke vet att shoppa!








Svar: Jag är 1,74 och väger 55 kilos. Ja, vill man ha en snygg kropp får man ju jobba för det, klart jag har bantat!








Svar: Vilka jag umgås med har ni inte med att göra. Men visst låter det inte helt omöjligt att jag skulle har varit på samma kryssning som Kissie katten . ;)










Svar: Kanske jag kan !









Svar: Någon gång i framtiden då NI är redo för det .. Visst låter jag som en cool master!
Men seriöst. Den som lever får se!








Svar: Bara mina vänner vet vem jag engentligen är. Jag går 3:e året på gymnasiet på Fenix.
Allt skvaller sänder faktiskt folk till mig via mejlen [email protected]. Och så har jag även mitt entourag som håller utkik åt mig.







Svar: Ja självklart, mode är mitt andra namn!







Svar: Ja, engligt mig är jag oskuld







Svar: Jag är svensk och jag har inga syskon, tack gud för det!








Svar: För att jag har är en stor person som har mycket att säga och tycka.
jag kan faktiskt inte hålla med om att hela vaggeryd INTE vet om vem jag är. Mina vänner vet exakt vem jag är.







Svar: Nej det gör jag absolut inte! Även Hella har rytken och skvaller som folk älskar att prata om. Vem är hon vart kommer hon ifrån och vad vill hon. Så jag har ju med hört en hel del om att folk tror att jag sitter och skriver mina egna kommentarer för att mobba vissa personer och för att få läsare.
Men, det gör jag faktiskt inte. Jag får kommentarerna av er läsare, som inte våga stå för vilka ni är. Ni skriver ju inte era namn, men det kvittar ju. Jag blir ju glad över att att det finns folk där ute som har något att säga och som vill säga emot eller hålla med. Det är ju bara bra. Men jag sitter faktiskt inte själv och skriver mina egna kommentarer. Det är ju bara bullshit! Det är ju ni läsare som inte våga stå för vad ni skrivit i kommentars fältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback