Snabb update i sthlm

Hej era feta läsare! ;)


Jag har  haft fullt upp med min klänning repetition mm, det är därför jag inte uppdaterade igår..
Ikväll blir det att man ska träffa sina sthlm vänner! Wooho, the queen och hennes entourage ska jag träffa en liten stund för lite brunch snart för att diskutera lite mer prov, tävlingar mm till min blogg + snacka lite om nyår!
Visst låter det mysigt?


Hur har alla vaggeryds bor mått idag da?
Det var ju trots allt söndag igår.

Jaja, nu hinner jag inte prata mer, ska göra mig iordning inför brunchen. Har hört att en viss minister ska vara där!
Blir spännande att se ;)


puss på er.

'Mitt liv lär vara hektiskt
men life is still Hella good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback