live @ the brunch

Sitter på brunchen.
Eller jag sitter mer i damrummet och bloggar lite innan jag pudra näsan!
men oj oj oj! för att vara en vaggeryds tjej som bor i en liten håla så är det otrligt mycket folk här idag för bara brunch! tror det eller ej, jag är lite chockad... och det känns lite freaky när det kommer upp folk till mig hälsa och vet vem jag är. jag antar att det är så när man är "kändis". Hehehe


Men nu måste jag nog dra mig tillbaka till vimlet.
kanske något saftigt skvaller utanför vaggeryd som kommer upp lite senare? Vem vet ?
hihi


Puss på er loosers.
medan ni sitter hemma och gör inget,
så är jag på brunch i sthlm med kändisar!

Wooho I love my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback