Its blowing, shes blowing...

hej alla sötisar!
Mycket att stå i när det är jul bakom hörnet, jag hoppas att alla era julklappar är färdiga och inslagna och ligger under granen i väntan att få bli öppna och göra alla glada.

Natalie, vinnaren till årets tävling.  Jag hoppas du blev jätte glad över julklappar jag gav dig ;)
Inte ofta man får en kändis bild, signerad och hemskickat av självaste kändisen själv.


Och när vi ändå är inne på jul, och julklappar!
Jag har en riktigt ROLIG överaskning till er där ute.. EN riktigt goding överaskning till er och ni kommer nog att uppskatta denna fina julklappen som ni får av mig ;)
hhihihiih...


Jag är så trippad över att vi ska åka till Dubai snart! förstår ni vad roligt och skönt det kommer att bli, att bara åka ifrån lilla vaggeryd för ett tag och slappa!
Jag gissar på att killarna, som vanligt, kommer att vissla och ha sig efter mig.. Men det är ju inget ovanligt. ;)








Nu över till något helt annat.
Insest is the best, keep the family together brukar man säga. Hur många av er läsare var på insest festen på  O'learys igår?
Behöver jag ens fråga det.. Hela vaggeryds ungdomar.. eller alla från vaggeryd som dricker sprit och inte går i någon slags sekt kyrka var ju antagligen där. Sorgligt men sant.
Jag antar att ni som var där, som inte var nyktra, tyckte att det var roligt att få till det med sin kusins bästa kompis ex flickvän, som därav från sitt förflutet varit med dennas bästa kompis kusins borssa. hänger ni med?

Jag kan nästan tänka mig att O'learys var rena recycling stället.  Finns det ens någon tjej från denna lilla små stad som inte har strulat med sin killarna i samma kompisgäng? Jag behöver väl inte ens fråga er läsare, jag tror nog att jag kan kommma på svaret själv.
Jag har bara en fråga, känner man ingen skam i kroppen? Kan man inte kontrolera sig att man inte ligger, strular, flirta, med ens exs kompisgäng? PINSAMT.

Men det mest pinsamste av allt och alla var väl ändå "paret" som låste in sig på toan.
Eller åtminstånde trodde att de hade låst efter sig. Vad de gjorde på toan vet nog de flesta nu, because the walls have ears and eyeas. Och det hade tydligen vakten på O'learsy också..
utslängda från krogen ut i snön blev de.
And perhaps, the girl gave him a better blowjob out there then the swedish weather did. ;)

Visst älskar vi vaggryds fester.














Kommentarer
Postat av: en av "paret"

haha. för det första låste min pojkvän och jag in mig på toan för att jag hade ont i magen, och jag kände inte för att stå bland allt folk och dö ungefär. vakten blev arg för att toan varit låst i 20 minuter, öppnade och sa att vi skulle gå ut. jag gick ut från olearys för att min skjuts kommit och jag skulle hem. så inget snuskande på toan eller utslängda. sååå, tydligen har inte "the walls ears and eyes", eller så hör dom och ser jävligt dåligt. skiter fullständigt i vad folk tror vi gjorde, men sprid inte ut saker du inte vet något om. tack för mig.

2009-12-30 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback