Facebook nördar!

hejhej alla underbara läsare.
Nu måste ni hjälpa mig, om en fråga i MORAL!


Hur många här har någon gång blivit irriterade på folk som ni träffat på stan men inte hälsat på er, men samma dag "likat" erat status på facebook?
Eller när det dyker upp någon kompis kompis som vet precis vart du varit den senaste helgen, för det har hon/han sett på facebook?

Eller folk som uppdaterar sin facebook jättejättejättejätte mkt så att hela news feeden enbart är om dom. Eller när man bara vill ha lite privat i sitt liv, som texempel om man gör slut med någon så "måste" man uppdatera sin relationstatus på facebook och folk bara kommenterar på ett sårat hjärta. -Stackars dig.. eller kanske - bra gjort!
Eller ännu värre när man precis blivit tillsammans med någon men vill ändå inte att hela världen ska ha åsikter hurivida det är bra elle rinte o man inte vill uppdatera sin status som in a relationship. och din kille eller tjej blir fly förbannade på dig för de, för det är något som är obligatioriskt.
ELLER?

Hur många av er har råkat ut för något av detta eller något annat som fått era freaking minds  att bli crazy?




Ja idag när jag loggade in på facebook så blev jag så irriterad på flera st som nyligen uppdaterat sina statusar och jag kände bara att . Nee! jag vill inte vara vän med dom. De är puckade, jag har aldrig umgåtts med dom, ne nästan itne ens pratat med dom? Senast jag såg dom i vaggeryd gav de mig bitchblicken, och de hälsade inte när jag såg de på ica förra gången?

Varför ska de får läsa att det jag skriver om mitt privatliv? Jag har inget intresse i dom och det enda de har för intresse i mig är att de är nyfikna och vill lägga näsan i blöt.




                         Men nu till frågan då som jag måste ha hjälp av er till att bestämma?
                                                           Får jag lov att ta bort dom som vänner?



Jag menar, om vi är gamla mellanstadievänner som alltid bråkade och aldrig sett varandra sen dess. Två helt skilda liv . Varför måste vi vara vänner då?
Men vågar man ta bort det? neee. jag tror att folk skulle bli helt jävla pissed off om jag tog bort någon som vän. Ovadsett om vi är vänner eller inte?!
Alltså facebook?! vad är det med facebook som gör att man måste ha så jävla många vänner?! Kan man inte bara ha de närmaste? skulle man verka konstig då?
eller jag vet inte?!


                                                           Vad tycker ni? Hur ser ni på detta? jag är bara
                                        jävligt förvirrad och orkar inte hamna i en massa bråk om jag väljer fel. 
                                                       För det är verkligen en Moralfråga? eller hur? eller.. ja? 
                                                                                  Vad tycker ni?



Hella <3


Kommentarer
Postat av: sofiha

konstigt, min kommenatar försvann?!...

iaf, jag tycker fortfarande du ska avslöja den 24!

2009-12-20 @ 20:23:19
Postat av: vaggerydsbo

du är ju fan me vaggeydsbo kul att du trycker ner på alla som du har antagligen växt upp me och shit, du är en stor fet lögnar som inte vågar stå för din åsikt utan måste gömma dig bakom en påhittad person, kul också att du använder google bilder och låssas känna kissie, säger bra våga stå för vem du är!

2009-12-27 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback