christmas very very soon

Hej era natt ugglor!
Är ni spända inför imorgondagen?! Jag bara längtar.. Det får knappast plats med mer juklappar under granen för det är så många!


Julen är nog den mest mysigaste tiden på året. Jag bara älskar att mysa ihop med mamma och pappa, sälkt och vänner på morgonen med kaffe, tee glögg och tomte gröööt!
Min mamma är jätte bra på att sjunga, så det är nästan morgonens högtid när hon sjunger för alla och sen framåt eftermiddagen, när det är snö ute, blir det lek och mys medans mormor, farmor och mamma och moster, faster hjälper till med maten.


Kalle Anka är ju ett måste och har alltid varit. Då myser vi ner med kaffe och mormors jultårta och allihopa!
jag bara älskar julen och vet ni? Det bästa med just julafton är att dagen inte ta slut så himla fort! Farfar säger att det är så för att vi gör så mycket på dagen. Vi har så mycket kärlek och varme på dagarna att dagen aldrig kan ta slut!

jag älskar min familj, släkt och vänner! Jag älskar er. God jul Lovers


Hur mycket pengar spenderade ni på julklapparna i år? Själv låg mina julklappar runt 10 000,-  tror det eller ej.
Jag anser mig som en väldigt givmild människa.

Våran jätte fina julgran på dagen !♥

 

Jätte fina julgranen på kvällen!♥

 

 

Godnatt på er bitches!

och God jul för imorgon väntas eran överaskning♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, google bilder, vilket fail :)

2009-12-24 @ 01:09:02
Postat av: Anonym

Har du dyslexi?

2009-12-25 @ 16:38:19
Postat av: -.-

http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.mccullagh.org/db9/1ds-14/christmas-tree-with-presents.jpg&imgrefurl=http://www.mccullagh.org/photo/1ds-14/christmas-tree-with-presents&h=768&w=512&sz=189&tbnid=bRWKqmJIbBXo4M:&tbnh=276&tbnw=184&prev=/images%3Fq%3Dchristmas%2Btree%2Bwith%2Bpresents&hl=sv&usg=__2FruDX5wezKowlszqosP3uCuGi0=&ei=IaI-S5aDF5GL-Qbr4-muCg&sa=X&oi=image_result&resnum=1&ct=image&ved=0CAwQ9QEwAA

2010-01-02 @ 02:32:50
Postat av: Anonym

Hahahah fan vilken looser du är! orka att du lägger ner din tid på detta...

2010-01-04 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback