A cliff hanger

OJ!
Redan över 200 klickningar på bara julafton!
Ni måste verkligen vara jätte nyfikna!...

Jag måste verkligen be om ursäkt. Men jag och mitt entourage har faktiskt haft fullt upp med den här uppståndelsen att avslöja mig.
Men då kanske ni undrar varför jag inte bara skriver ner det snabbt och skonsamt ner på bloggen. Men om jag nu skulle göra det, så skulle det ju inte vara Hella Bergholm. Eller hur?
Ska jag göra det, så ska jag göra det ordentligt!! ;) Mohahahahaha

Jag måste be er om en dag till.. För tydligen så har det blivit massa komplikationer.. Är ni nyfikna nu? Kan jag tänka mig! Tanken att ni sitter och svär framför datorn att jag är en fegis och en bitch och en jävla "looser".. haha fine gör det....
MEN håll utkik på morgonen imorgon!
Jag LOVAR ER...!


sorry guys, life can be a bitch sometimes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback